Domov / PR články / Vytvorte si web stránku, ktorá zaujme

Vytvorte si web stránku, ktorá zaujme

S webovými stránkami akoby sa dnes roztrhlo vrece. Každá spoločnosť, ale i súkromná osoba chce mať priestor, prostredníctvom ktorého bude komunikovať so svetom, priateľmi, potencionálnymi zákazníkmi. Máte aj vy svoju stránku? Ruku na srdce, aká je jej návštevnosť? Alebo založenie stránky iba zvažujete? Dnes sa dajú zohnať pomerne lacné domény. Lacno ich kúpite TU. No čo ďalej? Prax ukázala, že i súkromné blogy môžu mať lepšiu návštevnosť, ako profesionálne firemné stránky. V čom to je? Aby bol Váš web skutočne efektívny, skúsme si zhrnúť pár pravidiel úspešnosti:

Titulná stránka je alfou – omegou

Pri tvorbe titulky- a teda aj titulného nadpisu, majte vždy pred sebou hrozbu prevalcovania konkurenciou. Stavte na originálnosť, pútavosť a nikomu nebude vadiť, keď pri tom i šokujete. Najdôležitejšie je pritiahnuť návštevníka, ale tiež si ho udržať. I príspevky, ktoré sem vkladáte musia byť interesantné. Ide doslova o umenie, ktorému sa dá naučiť aj na kurzoch copywritingu a obsahového manažmentu. Trefná titulka má neoceniteľnú hodnotu. Vďaka nej sa návštevník stáva pravidelným čitateľom, ale aj zákazníkom.

Štatistické údaje a výsledky prieskumov sú ako magnet

Čitatelia milujú štatistiky a prieskumy, preto je vhodné uverejňovať ich na začiatku stránky.

Napr.: Náhradné diely Audi – kliknite sem a nájdete, čo hľadáte…

Oblečenie si drží prvenstvo v rebríčku vianočných darčekov.

„Ako mačka okolo horúcej kaše“ – zlá taktika

Ak máte v rukáve eso, ktoré chcete na svojich návštevníkov vybaliť, tak to spravte bez okolkov a nemajte okolo toho zbytočné reči. Čitatelia- a teda možno i budúci zákazníci, si najlepšie pochutnajú na čerstvo naservírovanej a hotovej informácií.

Napr. Značkové lyže a snowboardy teraz so 60%-nou zľavou.

Čísla sú príťažlivé

Kvalitne prevedená tvorba www stránok je jedna vec a jej správa druhá. Viac o tvorbe www stránok si môžte prečítať na tomto odkaze. Pokiaľ chcete návštevníka zaujať, tak dôverujte príťažlivosti čísel. Presná cifra nabáda čitateľa k tomu, aby si na text preklikol. Voľte však čísla okrúhle. Žiadna 13-tka, 8-ička, 4-tvorka. Najväčší pôvab majú alternatívy ako 5-ťka, 10-tka či 25-ťka.

Napr. Ponúkame vám 10 zaručených rád, ako sa na Vianoce nezblázniť.

Ponúknite riešenia

Návštevník, čitateľ a zákazník by mal mať pocit, že poznáte jeho problém a podávate mu naň riešenie. Skúste teda využívať opytovacie vety, na ktoré zároveň podáte odpoveď.

Napr. Ničí vás umývanie riadov? Nová umývačka riadu Bosch vás odbremení od tejto nepríjemnej činnosti.

Referencie

Citujte a na viditeľnom mieste zverejňujte dôkazy o spokojnosti klientov s vašimi službami či tovarom. Na dôveryhodnosti tiež pridajú chválitebné vyjadrenia dodávateľov alebo odborníkov z oblasti, v ktorej podnikáte.

Pri tvorbe webu tiež platí „menej je niekedy viac“, preto to zbytočne nepreháňajte s dizajnom. Dôležité je skutočne iba to, aby ste zaujali a návštevníci sa k vám radi vracali. Nech sa vám darí…

Komentovať

Váš email nebude zverejnený.Povinné pole sú označené *

*