Domov / PR články / Máte vlastný web? Zarába Vám?

Máte vlastný web? Zarába Vám?

Internet hýbe svetom a s tým už nič nenarobíme. Ak chceme byť úspešní, musíme sa prispôsobiť a vyťažiť čo najviac z neobmedzených možností, ktoré sa nám predkladajú. Moderného človeka 21. storočia určite zaujíma aj tvorba webstránok. No nie je web ako web. Na internete ich je mnoho a všetky sa usilujú o kvalitnú návštevnosť, ale aj svoju TOP pozíciu v Googli, pretože vždy ide v prvom rade o prestíž a zisk. Viete, koľko zarába Vaša webová stránka? Viacerí majitelia web stránok vôbec nepoznajú odpoveď na túto otázku, hoci si vytvorili stránku práve za týmto účelom. V e-shope sa dá systémovo sledovať predaj, ale pri klasických firemných weboch je omnoho ťažšie zistiť skutočný zisk. Tu sa môžeme len priamo opýtať každého zákazníka, ako objavil našu stránku a či ho ponuka zaujala. Je veľmi dôležité získať si na svoju stranu čo najviac návštevníkov, a teda potencionálnych zákazníkov. Platí tu jednoduché pravidlo, čím je vyšší počet klientov, tým má majiteľ webovej stránky možnosť vyššieho zisku.

Vybudujte si meno a dôveru

Keď chcete, aby Vaša stránka alebo e-shop zarábali, musíte ich mať vytvorené tak, že u budúcich zákazníkov vzbudia dôveru. Mali by tam byť obchodné podmienky, firemné údaje, záruky, prehľadná navigácia sortimentom a nie nejaký divoký webový dizajn. Proste zákazník vyžaduje serióznosť a dôveru. Každý jeden majiteľ by sa mal na svoju stránku pozrieť nezaujatým okom návštevníka a položiť si otázku, či by skutočne nakúpil na tejto webovej stránke alebo nie.

Webstránka sa rodí aj takto

Úspech každej webovej stránky sa nemeria cez je krásu, ale prostredníctvom schopnosti dosiahnuť stanovené ciele. Základom obchodnej prezentácie je predávať, zábavnej zas zabávať a informačnej informovať o nových veciach. Vytvorenie web stránky je proces precízny, zodpovedný a najmä cielený.

  1. Príprava – urobíme analýzu a stanovujeme ciele, ktoré chceme dosiahnuť. Určíme kľúčové vlastnosti webovej stránky. Vychádzame z informácií o produktoch a zákazníkoch danej spoločnosti. Určujeme kľúčové slová pre svoje produkty a služby, ktoré ponúkame; pripravujeme zaujímavé a zrozumiteľné texty.
  2. Návrh web stránky – tu sa zaoberáme rozložením jednotlivých prvkov na stránke. Nejde tu o grafické stvárnenie, ale či je všetko na správnom mieste. Bude stránka ľahko ovládateľná a použiteľná?
  3. Grafika – Ak sa na stránke nachádza moderný dizajn, odlíši Vás to od konkurencie a zvýši dôveru u budúcich zákazníkov. Plusom je aj to, že si zákazníci ľahko zapamätajú Vašu značku.

Nie každý však ovláda náročný proces programovania, úspešnej propagácie a internetového marketingu. Aj preto sú tu profesionáli, ktorí pomôžu na tej najvyššej úrovni. Vy viac nemusíte pochybovať o atraktivite a efektivite Vašej webovej stránky.

Komentovať

Váš email nebude zverejnený.Povinné pole sú označené *

*